بررسی علت تغییرات سود عملیاتی "رافزا"
به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت رایان هم افزا در خصوص تغییرات بیش از 30 درصدی سود عملیاتی دوره 6 ماهه منتهی به 31 شهریور 1403 نسبت به دوره مشابه سال قبل توضیحاتی ارائه نمود.
سمنان- مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از برپایی ایجاد میز خدمت در محل مصلی های نماز جمعه استان خبر داد و گفت: پاسخ به سوالات مردم در خصوص عمره، تمتع و عتبات در زمره خدمات ارائه شده بود.
به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله چتری بعد از ظهر آدینه در جمع خبرنگاران در مصلی نماز جمعه سمنان بیان کرد: میزخدمت حج و زیارت در مصلی های نماز جمعه استان سمنان برپا شد و مسئولان به سوالات متقاضیان اعزام به حج تمتع و همچنین عتبات عالیات پاسخ دادند.
وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات حج و زیارت به مردم، ایده ای بسیار مناسب و مردمی است که می تواند به افزایش دسترسی و اطلاع رسانی به زائران احتمالی کمک کند، افزود: در این میز خدمت خدماتی به مردم داده شد که یکی از آن ها راهنمای زائران حج تمتع، عمره و زیارت های عتبات بود.
مدیرکل حج و زیارت استان سمنان با بیان اینکه پاسخ به سوالات درباره شرایط ثبت نام، هزینه ها، مدارک مورد نیاز و زمان بندی سفرها دیگر خدماتی بود که در این میز خدمت ارائه شد، گفت: در این میز خدمت همچنین شاهد ارائه بروشورهای اطلاع رسانی و راهنمای زائران از سوی کارشناسان حج و زیارت استان سمنان بودیم.
چتری ضمن بیان اینکه راهنمایی درباره خدمات الکترونیک سامانه های حج ( سماح ) دیگر اقدام صورت گرفته در این میز خدمت بود، تاکید کرد: معتقد هستیم این برنامه ها نه تنها باعث جلب توجه مردم به اهمیت حج و زیارت می شود، بلکه خدمات رسانی در هفته ملی حج را به رویدادی اثرگذار و ماندگار تبدیل می کند.
وی با اشاره به اینکه جمع آوری بازخورد مردم برای بهبود کیفیت خدمات و تداوم و گسترش این طرح به دیگر نمازهای جمعه استان در طول سال، از برنامه های حج و زیارت در قبال میزهای خدمت است، افزود: این طرح علاوه بر تسهیل دسترسی مردم به اطلاعات حج و زیارت، نشان دهنده حضور فعال و خدمات رسانی مدیران در میان مردم است.
{{name}}
{{content}}